اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی انقلابی در زمینه ارتباطات به ارمغان آورده‌اند. و صحبت در مورد غول های این عرصه، اینستاگرام شایسته ذکر حق در لیست است. اینستاگرام که بیشترین محبوبیت را در بین نوجوانان دارد، به یک پلتفرم بزرگ برای اشتراک گذاری اطلاعات تبدیل شده است. در واقع، حدود یک سوم اینستاگرامرها به گروه سنی 18 تا 24 سال تعلق دارند.
 
به عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب، افراد از اینستاگرام برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنند، بنابراین پست‌های مختلفی را به اشتراک می‌گذارند که برخی از آنها اطلاعات حساس را نیز به اشتراک می‌گذارند. خوشبختانه اینستاگرام قابلیت Sensitive Content Filter را برای جلوگیری از دسترسی اینستاگرامرها به چنین محتوای حساسی معرفی کرده است.
 
 
فیلتر محتوای حساس اساساً سطوحی را برای توصیف حساسیت محتوا معرفی می کند. این سطوح به طور پیش فرض بر اساس گروه سنی کاربران فعال هستند. با این حال، اگر این امر مانع از دسترسی شما به محتوای مرتبط با هدف شما از استفاده از اینستاگرام می شود، می توانید آن را نیز غیرفعال کنید.
 
اما باز هم، اینستاگرام بسته به برخی عوامل، بررسی های خاصی را انجام می دهد. در این مقاله به آن عوامل و چگونگی غیرفعال کردن ویژگی فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
 
محتویات صفحه
فیلترهای محتوای حساس در اینستاگرام چیست؟
مراحل غیرفعال کردن فیلترهای محتوای حساس در اینستاگرام
کلمات پایانی
فیلترهای محتوای حساس در اینستاگرام چیست؟
ایده اصلی معرفی فیلتر محتوای حساس، جلوگیری از دسترسی کاربران زیر سن قانونی به محتوای بسیار حساس بود. اینستاگرام اساساً 3 گزینه فیلتر را ارائه می دهد: Less، Standard و More. حساب کاربری زیر 16 سال به طور پیش فرض روی گزینه Less تنظیم شده است.
 
 
 
این امر شانس افراد جوان در اینستاگرام را کاهش می دهد که با محتوای بسیار حساس، جستجوی کاوش، صفحات هشتگ، حلقه ها، حساب های پیشنهادی و غیره مواجه شوند. به طور مشابه، همه کاربران بالای 16 سال به طور پیش فرض لایه استاندارد فیلتر را انتخاب کردند.
 
مراحل غیرفعال کردن فیلترهای محتوای حساس در اینستاگرام
در حالی که به نظر می رسد این اقدام ایمنی یک ویژگی عالی است، به خصوص برای جوانان، ممکن است نیازهای شما را برآورده نکند. اگر به دلایل خاصی از اینستاگرام استفاده می کنید و نیاز به دسترسی به انواع محتوا و صفحات دارید، ممکن است تجربه کاوش شما را مختل کند.
 
با این حال، اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای غیرفعال کردن آن، فیلتر محتوا را بر اساس ترجیحات خود به صورت دستی تغییر دهید. اگر گزینه More را انتخاب کنید، می توانید انواع محتوا را بدون هیچ فیلتری مشاهده کنید. بنابراین، برای تنظیم دستی فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام، در اینجا چیزی است که باید انجام دهید.
 
برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل بروید .
برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل بروید
 
روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و روی تنظیمات کلیک کنید .
روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و روی تنظیمات کلیک کنید
 
 
 
به حساب کاربری بروید .
به حساب کاربری بروید.
 
سپس به قسمت Sensitive Content Control بروید .
سپس به قسمت Sensitive Content Control بروید.
 
 
 
در نهایت بر روی گزینه More ضربه بزنید .
کلمات پایانی
به طور کلی، کنترل محتوای حساس مانند یک سپر عمل می کند و از کشف محتوا، صفحات یا حساب های بالقوه حساس جلوگیری می کند. بنابراین، این یک ویژگی بسیار راحت برای نوجوانان در اینستاگرام است. جدای از آن، اینستاگرام همچنین در حال انجام اقدامات مختلف دیگری برای بهبود امنیت و قابلیت اطمینان خود است.
 
امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در مورد فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای سوالات بیشتر، در زیر نظر دهید.