x تبلیغات
کسب درآمد ازتلگرام

چگونه بفهمیم کسی در حال تماس با تلگرام است؟

 
از زمانی که واتس اپ با کارایی و مینیمالیسم خود بازار را زیبا کرد، کاربران به شدت جذب آن شدند. بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. هند و برزیل به ترتیب با 490 و 120 میلیون کاربر فعال ماهانه، دو کشور برتر با بیشترین میزان استفاده از واتس اپ هستند. با این حال، به نظر می رسد واتس اپ تنها جانور موجود در بازار نیست. تلگرام در روسیه و کشورهای همسایه به سرعت در حال رشد است. این دومین جایگزین برتر برای واتس اپ در نظر گرفته می شود و به دلیل ویژگی کانال ها برتری بیشتری نسبت به آن دارد.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
این اصل اساسی است: تمرکز قوی بر حریم خصوصی و امنیت، هرگز اجازه نمی‌دهد از مد خارج شود. علاوه بر این، بر خلاف واتس اپ، چندین حساب برای یک کاربر و یک حساب در چندین دستگاه اجازه می دهد.
 
علاوه بر این، اتصال از طریق تلگرام نیز بسیار آسان‌تر و امن‌تر است، زیرا نیازی نیست شماره خود را برای آن واگذار کنید. نام کاربری شما این کار را انجام خواهد داد. واتس اپ فقط اجازه اشتراک گذاری 100 مگابایت را می دهد، در حالی که تلگرام محدودیت عظیم 2 گیگابایت را برای فایل های بزرگتر ارائه می دهد.
 
چشمگیرترین ویژگی تلگرام احتمالا چت های خصوصی است، زیرا آنها رمزگذاری شده اند. برخی از کاربران ممکن است شکایت داشته باشند که واتس اپ از سال 2016 چنین چیزی را برای همه کاربران داشته است، اما این تمام نیست. واتس اپ روی همه چت ها رمزگذاری سرتاسری دارد و به همین دلیل به چندین دستگاه اجازه ورود به یک حساب را نمی دهد.
 
در وبلاگ امروز، نحوه اطلاع از اینکه کسی در حال تماس با تلگرام است، صحبت خواهیم کرد.
 
محتویات پنهان می شوند 
چگونه بفهمیم کسی در حال تماس با تلگرام است؟
در اینجا نحوه تماس صوتی با شخصی در تلگرام آورده شده است
در اینجا نحوه برقراری تماس تصویری با افراد در تلگرام آورده شده است
در اینجا نحوه تغییر تنظیمات حریم خصوصی در تماس های تلگرام آورده شده است
چگونه بفهمیم کسی در حال تماس با تلگرام است؟
بیایید به سؤال اولیه شما برسیم:  آیا راهی وجود دارد که بفهمید کاربر در حال تماس با تلگرام است؟ خوشبختانه، بله! یک روش بسیار ساده برای انجام این کار وجود دارد.  با آن ها تماس بگیر. اگر تگ مشغول یا منتظر هستید، آنها در حال تماس تلگرام با شخص دیگری هستند.
 
اگر نمی‌خواهید با آنها تماس بگیرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنها پیامی بفرستید و بپرسید که آیا در یک تماس مشغول هستند یا خیر. با این حال، این احتمال وجود دارد که آنها فقط زمانی که تماس را قطع کنند، پاسخ دهند، بنابراین انجام این کار فایده ای ندارد.
 
اما اگر آنها در میانه یک تماس طولانی باشند، ممکن است فقط پاسخ دهند، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش آن را دارد یا خیر.
 
تماس های تلگرامی یک روش ارتباطی بسیار راحت است. آنها فقط به اتصال به اینترنت نیاز دارند و بدون تبلیغات هستند. بنابراین، معمول است که فردی که در طرف دیگر قرار دارد گاهی اوقات مشغول باشد. با این حال، اگر به طور مکرر اتفاق می افتد، شاید این چیزی است که باید در مورد آن صحبت کنید.
 
اکنون که پاسخ را دریافت کرده اید، اجازه دهید چند موضوع دیگر که ممکن است به آنها علاقه مند باشید را مورد بحث قرار دهیم. برای مثال، چگونه در تلگرام با شخصی تماس می گیرید؟
 
در اینجا نحوه تماس صوتی با شخصی در تلگرام آورده شده است
مرحله 1: اپلیکیشن موبایل تلگرام را روی گوشی خود باز کنید.
 
مرحله 2: در مرحله بعد، لیستی از تمام مکالمات تلگرام خود را مشاهده خواهید کرد که برخلاف واتس اپ نیست. روی چت کاربری که می‌خواهید با آن تماس بگیرید ضربه بزنید. از طرف دیگر، با ضربه زدن روی نماد ذره بین در سمت راست بالای صفحه، آنها را جستجو کنید.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
مرحله 3: هنگامی که به آنجا رسیدید، یک نماد تلفن را در کنار نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
این تمام کاری است که باید انجام می دادید!  هنگامی که تماس شما را دریافت می کنند، یک برچسب انتظار خواهید دید  . اگر آنها در یک کاربر تلگرام هستند، به جای آن یک تگ busy  را در آنجا خواهید دید  .
 
در اینجا نحوه برقراری تماس تصویری با افراد در تلگرام آورده شده است
تماس تصویری با شخصی در تلگرام نیز بسیار ساده است. دو روش برای انجام این کار وجود دارد و ما هر دو را امروز انجام خواهیم داد.
 
مراحل اول و دوم را از آخرین راهنما دنبال کنید.
 
مرحله 3: به جای نماد تلفن، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید. وقتی این کار را انجام دادید، یک منوی کشویی ظاهر می شود.
 
مرحله 4: روی گزینه دوم زیر Mute به نام تماس ویدیویی ضربه بزنید و همه چیز آماده است!
 
همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی نماد دوربین فیلمبرداری در پایین، تماس صوتی را به ویدیو تبدیل کنید. این آسان و سریع است، و هر دوی شما می توانید به جای اینکه تماس ویدیویی را با آنها تماس بگیرید، برای تماس ویدیویی آماده شوید.
 
در اینجا نحوه تغییر تنظیمات حریم خصوصی در تماس های تلگرام آورده شده است
اکنون، می دانید که چگونه با هر کسی که می خواهید تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. اما اگر نمی خواهید کسی با شما در تلگرام تماس بگیرد، چه باید کرد؟ همه ما کسی را در زندگی خود داریم که نمی تواند از تماس بی وقفه خود دست بردارد.
 
خب، خوشبختانه تلگرام هم برای آن پیش بینی کرده است!
 
مرحله 1: تلگرام را راه اندازی کنید و روی نماد همبرگر در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
مرحله 2: یک منوی layover با چندین گزینه ظاهر می شود. تنظیمات را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
مرحله 3: در قسمت  تنظیمات ، روی Privacy and Security ضربه بزنید . اکنون گزینه ای به نام تماس ها را  در قسمت  Privacy خواهید دید  .  روی آن ضربه بزنید.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
مرحله 4: در مرحله بعد، عنوان فرعی  Who can call me me?  با سه گزینه:  Everybody، My Contacts، Nobody . با توجه به راحتی خود انتخاب کنید.
 
بدونید کسی در حال تماس با تلگرام هست یا نه
مرحله 5: اگر فقط یک نفر است که می خواهید تماس نگیرید، تلگرام چیز خاصی برای شما دارد.
 
عنوان فرعی دوم در آن صفحه  ، افزودن استثناها است ، با دو گزینه:  هرگز اجازه داده نشود،  و  افزودن کاربران . روی اولی ضربه بزنید.
 
مرحله ششم: در صفحه بعد، لیست مخاطبین تلگرام خود را مشاهده خواهید کرد. فردی که شما را آزار می دهد انتخاب کنید و روی نماد دایره ای آبی رنگ با تیک سفید در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
 
حالا دیگر برای این مشکل خود نگرانی ندارید

نحوه تغییر پسورد تلگرام

 

 

 

آیا در به خاطر سپردن رمز عبور فعلی تلگرام خود مشکل دارید؟ اگر به هر دلیلی می خواهید رمز عبور فعلی خود را متوقف کنید، باید نحوه تغییر رمز عبور تلگرام را یاد بگیرید. برای تغییر رمز تلگرام و ایجاد پین جدید برای اپلیکیشن تلگرام خود، دستورالعمل زیر را مطالعه کنید .

 

 

نحوه تغییر رمز عبور در تلگرام

 

تغییر رمز تلگرام - 6 مرحله ساده

مرحله 1- تلگرام را باز کنید و روی نماد سه نوار ضربه بزنید: ابتدا باید اپلیکیشن تلگرام نصب شده را روی گوشی خود باز کنید یا از نسخه دسکتاپ در رایانه شخصی خود استفاده کنید. این برنامه دارای یک نماد سفید به نظر می رسد که یک صفحه کاغذ سفید در پس زمینه آبی دارد.

 

به منوی برنامه یا منوی اصلی دستگاه خود که همه برنامه ها را دارد بروید. به دنبال این نماد بگردید و روی اپلیکیشن تلگرام کلیک کنید. در گوشه سمت چپ بالای برنامه، یک نماد همبرگر یا یک نماد سه نوار افقی را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.

 

تصویر با عنوان تغییر رمز عبور تلگرام مرحله اول

مرحله 2- روی تنظیمات ضربه بزنید: وقتی روی نماد سه نوار تایپ می کنید، لیستی از گزینه ها از سمت راست صفحه روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. از این لیست، باید "تنظیمات" را انتخاب کنید.

 

تصویر با عنوان تغییر رمز عبور تلگرام مرحله دوم

مرحله 3- روی حریم خصوصی و امنیت ضربه بزنید: با این کار منوی پر از گزینه هایی که در زیر عنوان ها قرار دارند باز می شود. عنوان فرعی دوم تنظیمات است. در زیر عنوان فرعی، گزینه دوم "حریم خصوصی و امنیت" است. روی آن گزینه ضربه بزنید تا بتوانید در تنظیمات امنیتی تغییراتی ایجاد کنید.

 

تصویر با عنوان تغییر رمز عبور تلگرام مرحله سوم

مرحله 4- روی قفل رمز عبور ضربه بزنید: گزینه حریم خصوصی و امنیت لیست دیگری از گزینه ها را که در زیر عنوان ها تقسیم شده اند نمایش می دهد. عنوان فرعی دوم شامل گزینه هایی است که به شما در ایجاد تغییرات در تنظیمات امنیتی برنامه کمک می کند.

 

سه گزینه در زیر عنوان فرعی وجود دارد. روی اولین موردی که می گوید "Passcode Lock" کلیک کنید. از شما می خواهد که رمز عبور فعلی خود را وارد کنید. رمز عبور فعلی خود را وارد کرده و روی نماد تیک واقع در زیر کلیک کنید.

 

تصویر با عنوان تغییر پسورد تلگرام مرحله چهارم

مرحله 5- روی تغییر رمز عبور ضربه بزنید: عمل فوق شما را به صفحه دیگری می برد که همه گزینه های مربوط به قفل رمز عبور را دارد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی گزینه دوم ضربه بزنید، که عبارت "تغییر رمز عبور" را نشان می دهد.

 

تصویر با عنوان تغییر رمز عبور تلگرام مرحله پنجم

مرحله 6- پین خود را وارد کرده و روی نماد تیک ضربه بزنید: فضایی برای وارد کردن پین جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مرحله آخر این است که پین ​​جدیدی را که می خواهید به عنوان رمز عبور جدید تنظیم کنید، وارد کنید. در آخر، روی علامت تیک واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

 

تصویر با عنوان تغییر رمز عبور تلگرام مرحله ششم

این مراحل به شما امکان می‌دهد روند تغییر رمز عبور تلگرام را راهنمایی کنید. به این ترتیب می توانید رمز عبور تلگرام خود را در عرض چند دقیقه تغییر دهید.

 

توجه داشته باشید:

 

گزینه قفل رمز عبور فعال خواهد شد زیرا برنامه تلگرام خود را قفل کرده اید.

رمز عبور یا پینی که در تلگرام تنظیم می کنید باید یک پین چهار رقمی باشد.

اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، باید برنامه را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید.

پس از اینکه موفق به تنظیم رمز عبور جدید برای حساب خود شدید، یک نماد قفل در صفحه چت یا صفحه اصلی برنامه شما ظاهر می شود. تنها با یک کلیک بر روی آن، می توانید به راحتی برنامه خود را بلافاصله قفل کنید.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد